onsdag 3 april 2013

Första länken och lite annat fjoll

Syrran drog ut mig på en liten länk ikväll före träningen. Börjar väl bli dags efter en paus på sisådär 8mån...Jag pratade så jag fick håll i sidan :) Skönast var det då den var över. Sen skivstångades vi 1h så nu är all frustration utsvettad och benen samt magen lär veta att de lever imorgon. Träningen är som bäst då den är avslutad! Nu känns det riktigt skönt ;)

Idag var vi och såg på Pojken och Stjärnan. Fantastisk koreografi, valen och korparna var absolut bäst! Annars tjaa...har nog sett bättre produktioner i mina dagar. Men absolut sämre också.

Måste lära mig att tygla mitt ansikte, går tydligen att läsa mig som en öppen bok. Andra gången jag helt omedvetet avslöjat auran och en hel del med den...

Nåja, om vi skulle försöka oss på att krypa till kojs nurå. Har en 8-21 dag imorgon. Som avslutas på gott sätt; italiensk matlagningskurs i 3h. Oh joy!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar