söndag 17 februari 2013

blogpouvah

Fick en bloggpower-award av Tanja. Det gäller att skicka vidare till bloggar med mindre än 200 följare. Berätta vilka man utnämner, länka till deras bloggar samt skriva på deras bloggar att de fått awarden så att de inte missar den. 
Jag svarar först på Tanjas 5 frågor och hittar sedan på 5 nya till mina awards:


favorit serie och varför?
Vampire Diaries, snygga vampyrer, fights å kärlek i ett och samma koncept kan inte slå fel!
NCIS/NCIS LA, spänning, gåtor och utredningar. Skulle gärna vara lika smart som Abby och jobba med något lika spännande varje dag. Vilken kick!
Greys Anatomy, sjukhusmiljö, kärleksdrama och akuta händelser. Önskar också jag kunde jobba som läkare och rädda liv varje dag.
 

har du något motto du lever efter?
Alltid förvänta sig det värsta så kan man inte bli annat än positivt överraskad. Haha, positivt så det föreslår!


dina bästa sidor (SKRYT!!)?
Tålamod är inte min bästa sida så snabba changes och nya händelser är alltid välkomna och något jag tycker om. Är en bra lyssnare. Överduktig på att planera.


vad är det nästa "stora" du kommer att göra i ditt liv eller vill göra?
Har inget stort inplanerat. Men det jag önskar och vill skall hända är; få en karriär och kunna göra skillnad. Ha stadig (och god!) inkomst så vi kunde köpa och renovera drömhuset samt skaffa familj. Och RESA.


vad gör du för att få dig själv på bättre humör?
Shoppar, äter och dricker något gott, badar bland bubblor. 


 
 
 
 
 
De nya nominerade är (och nu har jag faktiskt ingen aning om hur många följare ni har..) Cha-Cha, Linda N, Linda G och Susanna. Och mina fem frågor är:


Vad är det galnaste du gjort?

Vad skulle du jobba med om du blev tvungen att byta yrke och inget skulle hindra dig från att bli vad som helst?

Vad är det mest pinsamma, som du vill dela med dig av, du gjort?

Vad gör du i smyg, då ingen annan ser dig?

Vad är du mest beroende av?

4 kommentarer:

  1. häälit! vampire diaries borde jag nog ta en titt på iaf, låter det som :) och instämmer att du är både en god lyssnare och bra på att planera - tummen upp! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde du absolut! Jag kolla hela första å halva andra säsongen förra jullovet. Räknade ut hur många timmar det blev och fick en chock :D Sen har jag bara sett några per gång. Men den är såååå beroendeframkallande!

      Radera
  2. Tack för awarden! Ska svara snart!

    SvaraRadera
  3. Svar kommer inom snar framtid ;)

    SvaraRadera