onsdag 23 januari 2013

Och den långa vägen ner

- Kör itt så när diitchi.
- Eje halt.
- Do ska sveng tidee.
- Itt så näär.
- BROMS, do ska vit do haar ståor biil no!
- Skåd ett no eje så leno.
- No ska do nåo by sakt i, an e så tong i framendan denhäär. An e jo itt såm tiin.

Plötsligt förvandlades jag till en 17-årig bilskoleelev som aldrig kört bil i vinterföre. Bara för att vi tog hans och inte hennes bil ner.

Efter 160km bytte vi. Det var lugnast så, för alla :)
Jag låter stickorna gå på senaste beställningen istället.


Någon som vet var man kan beställa sånadär labels att sy på alstren sen?
Vill ha!



Och hör ni, det här januarivädret kan man ju inte klaga på. Det om något har skött sig exemplariskt!



Det var min motorvärmarstolpe med omnejd på jobbet :)






4 kommentarer:

  1. Jag beställde lappar på nätet att fästa på mina syprojekt från www.3exter.se. Det gick lätt och behändigt. Jag tror minimiantalet var 100 st så man hinner ju producera en hel del innan de är slut... ;)

    /Susann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Har försökt göra en beställning så får se nu då :)

      Radera
  2. Haha, låter bekant. :)

    SvaraRadera