onsdag 2 januari 2013

Kan det alltid vara jullov?




Då kan jag göra bara sådant jag tycker om! Äta våfflor och detoxa mig själv.
Haha, våfflorna gick an men detoxen var som att hälla i sig en halv liter hö. Fy! Bara 6 dagar kvar, sen skall förhoppningsvis mitt inre vara renat och fritt från slaggprodukter. Sen är det bara ett halvår kvar tills jag får äta godis, bulla och glass igen. Stupid bet! Fram till den 1.6 skrev jag kontrakt...så nu hjälper ni mig att hålla koll på mig själv och inte bli galen. Ok?!?




Och jag har ordnat mina mönster i en mapp. Ordning och reda samt provbitar på vissa.








Nu skall jag fortsätta på dagens projekt. Tillsammans med maken och Sons of Anarchy. Har inte bestämt mig för hiss eller diss där ännu...

4 kommentarer:

  1. Jag borde ordna upp min mapp med mönster också..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt känns så mycket bättre då det är ordnat.

      Radera
  2. Hiss så klart :) Så grymt bra serie att jag till och med skrev in den i Gry's minnesbok.
    Ella

    SvaraRadera
  3. Heh, jag vet inte riktigt. För lite kärlek och snygga skådisar och för mycket muskler :) Kom ju mig aldrig nån vart med True Blood heller.

    SvaraRadera