måndag 26 november 2012

roligt nästan jämt!

 Jag vann en eat helsinki hos Peppe.
Den kom på posten till jobbet idag.
Nu måste jag pricka in resor till huvdstadsregionen och äta gott!

För några veckor sen vann jag doftpinnar från Yankee Candle.
I Sverige.
De hade ringt Blomstertjänst och kollat om de kan skicka det dit eftersom hon tar in.
Det gick bra.
Rätt häftigt!
Och god doft i kvisten nu också.


I kväll var jag på boxercise. För första gången i mitt liv. Trodde jag skulle dö utmattningsdöden. Till sist var jag en fara för mig själv och personer i min närmiljö. Mina armar och mina slag for vartsomhelst. Men herregud så roligt det var! Fast jag är helt shaky banan fortfarande. Och känner att det kommer att vara pain att leva imorgon. Och på onsdagen. Jag har gnällt hela städa-huset-sessionen om hur slut jag är. Så nu for maken och cacha. Jag bänkar mig framför brasan. Med glögg och stickor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar