måndag 5 november 2012

gott och blandat

Vi var på en Halloweenfest. Min första. Jag körde favorit i repris. Det var roligt. Riktigt roligt. Gillar positiva överraskningar. Vi åt, lekte och gjorde sånt jag gillar. Sen utgång i en ny stad. Bra att prova på nya saker. Men jösses vi är alldeles för gamla för att komma hem kl.6 och sedan ha fullt program följande dag...




I dag var jag på vattenlöpning. Det var superroligt Och jättetungt! Synd att de inte har det varje måndag. Nästa måndag är det aerobic+afro dans. Tror mina osynkade extremiteter skolkar från det. Sen boxercise, 2 gånger. Jaiks!
Jag belönade mig med en halv chokladmunk sen. Efter maten såklart :)

Varje år har jag en idé om att ge bort mer självtillverkade julklappar. Jag tycker det är fint och en rörande gest. Det är bara det att jag inte kommer på det fort nog och aldrig har tillräckligtg med tid här före. Men åtminstone en skall det bli i år och den började jag på i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar