fredag 2 november 2012

familjemiddag

Det hade vi idag.
Gänget och jag.
12 vuxna och 4 barn samlade i Metchipi.
Åt spaghetti me mårasååsin.
Snackade husrenoveringar och annat väsentligt.

Före det var jag och ansökte om nytt körkort.
Hämtade ut bankkorten till vårt gemensamma hushållskonto.
Slösade 100€ på Halpin. 
Julklappar, födelsedagspresenter och annat vi bara absolut behöver.
Dog Yankee Candle-döden på Blomstertjänst.
De hade fått in massor nya dofter.
Höst, kryddor och jul.
Två hyllor.
Jag knarkade aromer.
Kunde lätt ha satt sprätt på en hundring till.
Var tvungen att sansa mig.

Och vet  ni det bästa med denna fredagkväll och natt är att jag är bastukvällsänkling, har 2 vampyravsnitt att kolla, en rödslatt och nytt garn. Måste älska att det är sovmorgon i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar