tisdag 27 november 2012

en till samlingen


Jag fullkomligt diggar Carina Wolff-Brandts böcker! De passar både vuxna och barn. Jag har läst dem i alla klasser där jag jobbat. I dag hade vi henne på besök till skolan. 2h. Så roligt! Jag köpte hennes senaste bok. Den nästsista som fattas ur min samling. Nu är jag inspirerad igen. Tänk att ha sådan fantasi. Sådant språk. Att andra vill läsa. Kanske borde väcka liv i författardrömmen igen. Det ville jag bli då jag var liten. Författare. Jag övade mycket. Och länge. Sen föll det i glömska då jag började jobba.  Kanske jag blir det då jag blir stor?! Hehe.

Vill man beställa hennes böcker direkt och högst troligen få dem signerade kan man gå in på förlaget Vingpennan. Annars finns de nog på Adlibris osv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar