torsdag 29 november 2012

bara det bästa!

 Vi  hade finbesök här på backen i dag.
Första solo-besöket.
Uppförde sig exemplariskt och var söt som vanligt.
Tröttsamt var det också eftersom skrutten sov hela tiden han var här :)


Så levererade fina mamma lite julgardiner, juldukar och en hammare till mig.
En blommig hammare. Med stjärnmejsel och flatmejsel.
Så jag skall klara mig.

Julgardinerna kom sig upp, stakarna hittade fram två små tomtar kröp fram och resten kommer sen.
Fick en julkalender av maken idag:
I hela december får jag ta fram en tomte per dag.
Hör de till samma serie får jag ta dem alla på en gång.
Lite svårt att få fram 100 tomtar på 22 dagar annars...
Jag tjuvstartade lite idag :D

Nu blir det stickorna, lite rött och ett NCIS. En helt perfekt torsdag i hemmets lugna vrå.
Mera sånt tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar