söndag 21 oktober 2012

hemma!

efter 2 fantastiska veckor i Italien! Vår bröllopsresa var underbar och jag skall den kommande veckan försöka åstadkomma några inlägg med tips och idéer om ni är sugna på en tripp dit. Är ni inte så kommer ni att bli ;)

Här hemma visade det ju sig vara vackert höstväder. Vi njuter av det i hemmets lilla vrå. Tvättar en massa tvättmaskiner, packar upp, eldar YC ljuset från bröllopet, jag försöker sticka klart en födelsedagspresent medan gelnaglarna fortfarande är kvar på alla 10 fingrarna (ingen hit eller lätt uppgift!) samtidigt som jag i tankarna går igenom hur vi nu skall reda upp och fixa i ordning vårt lilla hem. Behöver ordning och reda varje fredag men vi har ingenstanns att lägga allt tavara som nu svämmar över golv och bänk.

Och så har jag lånat i hop inte mindre än 7 nya avsnitt av favoritserierna som kommit under vår frånvaro! Jag är barnsligt förväntansfull inför kvällen då jag får koppla ihop med TVn och bara njuta :D :D

1 kommentar:

  1. Välkommen hem! :) Kanske ni tog det fina vädret med er... ;) Kom gärna hit också så vi får se lite sol mellan regnskurorna! ;)

    // Lina

    SvaraRadera