måndag 1 oktober 2012

Den allra bästa dagen!

Lördagen den 29.9.2012 fick jag min Anders till äkta make. Efter ett bestämt JA i kyrkan och lite problem vid ringbytet var det vi! En underbart fantastisk dag som inte skulle ha gått utan all hjälp av tärnor, bestmans och familjen. Hår och smink är Milou, kläder Boutique Beauty, blommor Kukka Hartman. Bilderna har jag fått av Linda.





Jag är fortfarande helt överväldiga och det är svårt att sätta ord på en sådan vacker och känslosam dag. Synd att den stora drömmen är över så fort. Men det blir ett vackert och kärleksfyllt minne för resten av livet. Och den bästa presenten av dem alla var att min syster lämnade sina två män för stunden och flög upp över dagen!

Och jag ber om ursäkt för min tondövhet vid vissa uppträdande jag blev påtvingad under kvällen ;)

7 kommentarer:

  1. Oj vad du var vacker! Och jag är så glad att du fick ha din syster med dig på din stora dag!

    SvaraRadera
  2. Vackraste bruden (och brudgummen) i stan!! :) Det var så roligt att kunna vara med. Ni var så vackra och såg så lyckliga ut! Det där lever vi länge på! :) KRAM!

    // Lina

    SvaraRadera
  3. Grattis! Härliga bilder och fint brudpar :) Ser att ni håller samma "armgrepp" på pussbilden som jag och Jonas hade :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till er! :) Din klänning passade dig jättebra. :)

    SvaraRadera
  5. tack tack! jo jag trivdes nog bra i den, men fick lite skavsår :)

    SvaraRadera
  6. Gratulerar! Hälsningar från din mammas barndomskompis dotter, uppväxt i grannbyn. :)

    SvaraRadera