tisdag 25 september 2012

vi fortsätter framåt

I dag var jag och provade min klänning, IGEN. Nu satt den som ett smäck! Tack och lov för det, inte ett gram uppåt nudå. Hade min ena tärna med på släpbindningsskolning, så det inte går som för syster sen på festen :D
Det kändes ju skönt. De senaste dagarna har jag angstat över att dragkedjan skall spricka eller något liknande graciöst. Huij!

I kväll var jag på spinning + core för andra gången. Alltså hoho, förra veckan då det inleddes tänkte jag nog att nää-ä. Spinningen var det inget fel på men att jyckla på på den där pilatesbollen. Jag har ju som välkänt inte just någon balans. Så att göra en massa mag- och ryggövningar balanserandes på en gummiboll var ju inte till min fördel...tror jag spände och fick tränat precis varje annan muskel än de som skulle tränas. Allt för att försöka hålla balansen på bollskapet! Kände mig mycket ograciös och var mycket trött i nacke, lår och knän då vi var klara.
I dag föll jag in i ,eller snarare rullade av och plankade rakt in i ställningen med madrasser. Som i Svansjön bara!

Men jag skall inte ge upp! Det började ju gå bättre på tant-gympan i fjol också. Nu bastu och sen borde jag förbereda lite MN och BG.

I morgon får vi nycklarna till lokalen. Iiiiik, bara 3 dagar kvar som ogift mö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar