torsdag 6 september 2012

teater

Se den se den se den!!!  Man måste genast boka här!!! Och jobbar du på ett högstadie borde det vara obligatoriskt att kommunen eller staden sponsrar!



Den var mycket mycket välgjord! Tänkte nästan ta till lipen mitt under föreställningen. Om vi någon gång har lyckan att få barn, ber jag till högre makter att de inte skall bli mobbare, eller mobbade. Barn kan vara så grymma och elaka! Jag hoppas de blir hyvä tyypin som står upp för och hjälper de svaga!

Man kan gå in och läsa Fantomens lillasyster bloggen här om man vill.
Och bilderna har jag helt ärligt lånat från nätet.



Förutom att bli berörd på teater idag har jag också undersökt löshårsmysteriet, varit på ansiktsrengöring till Ihohud, ätit på Ernst med syster och köpt nya träningsbyxor. FÖR de gamla har HÖR och HÄPNA nötts upp i grenen och berikats med 1 st stort hål och 1 st litet hål. Vet ej vem som använt dem i skåpet?!? Eller gnagt på dem :)  En riktigt skön och välbehövlig dag!

På söndag och tisdag drar höstens första kurser igång, skönt! Jag har blivit så förslappad över sommaren och kommer mig inte i gång själv. Behöver ledd motion. Nu har jobbet också börjat gå och det blir bara roligare och roligare. Det känns som om livet äntligen ger lite flyt efter alla stormar. Ja, förutom imorgonbitt då kl.8, då vi inledes musiserandet :D
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar