torsdag 20 september 2012

tacksamhet och uppmaning

Jag, och säkert min syster med familj, är väldigt tacksam över alla fina ord som haglar över oss. Det värmer i själ och hjärta av er omtanke!! Tyvärr varken hinner eller orkar jag svara på allt men försöker vartefter.

Sen uppmanar jag er att i morgonbitti kl.8 knäppa era händer och skrynkla ihop alla tår ni har och sända styrkan åt skrutten som då blir opererad. De skall bygga till och montera fast den del av aortan som saknas till hjärtkammaren. Och kanske fixa ihop hålet mellan kamrarna. Vi hoppas på det bästa att han skall vara stark och sjutusans envis som sina föräldrar så han får komma hem till prärien nån gång!!!

3 kommentarer:

  1. Jag ska tänka på er alla då! kram

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis är vi med i tankarna.

    SvaraRadera
  3. Hej Titti!

    Jag har tänkt på din syster hela denna vecka. Vi gick ju igenom nåt liknande för ganska exakt 11 år sen. Inget kan liknas vid den rädsla o hjälplöshet man känner då de rullar iväg det lilla knytet till operation. Det är en upplevelse som ändrar hela ens liv för all framtid! Jag hoppas att det går lika bra för eran lilla prins som det gick för vår! Styrkekramar till er alla!!

    H. Mimmi

    SvaraRadera