tisdag 22 maj 2012

tant eller inte tant

 Kan inte bestämma mig om dagens inköp är för tantigt eller ej...Vad tycker ni?!? Den är införskaffad på ortens bod så redan det ger ju skyhöga mommo-poäng. Kanske den får åka på nästa lördag, kanske inte, kanske det blir en sommarfavorit, kanske inte. Svåra saker!
Fler mommopoäng ramlar in på kontot. Stickade tossorna klara igår. Någon som behöver?!? Har flera tankar på projekt som jag tänkte börja på. Och varför stressa med en sak för att bli klar då man kunde ha flera på gång och byta mellan dem?!?

4 kommentarer:

  1. nä, eje nåo bara inköpsstället som e tantigt i så fall, som min kära syster påpeka på påsk;) fina tossor! signe kan ev.pax ett par ti hösten:)

    SvaraRadera
  2. Super snygga tossor, jag kan ju pax ett par till hösten :)
    PS. Det är coolt å va tant...
    Kram Ella

    SvaraRadera
  3. Nej, klänningen är riktigt snyggt! Såg den på en docka på köpstället igår, tyckte om den. Klänningen alltså, inte dockan. :)

    SvaraRadera
  4. Ojoj vad ni synkar era beställningar. Har massor att fixa till hösten nu, bäst att snart göra en lista så inget glöms bort :)

    Nå tant blir man ju hur som haver nån gång. Men jag tänkte 30-årskrisa först :)

    SvaraRadera