måndag 28 maj 2012

Svagheten

Idag var jag tvungen att visa mig svag och åka hem från jobbet. Min mage krampade så jag var nästan tvungen att krypa fram på alla fyra mellan pulpeterna. Har aldrig tidigare varit tvungen att åka hem från jobbet. På 4 år har jag varit hemma 3 dagar. Det kändes inte alls okej. Men var väl nog värt det. Körde skytteltrafik 1 h mellan 2 av våra rum sen somnade jag av ren utmattning och sov bort 4 1/2h. Nu orkar jag snurra på plattan och har det lite tråkigt här under täcket. Kanske orkar flytta mig till soffan. Slog mig; Om vi flyttar till pygméhuset vi kikade på förra vecka har vi inte rum för soffan, ej heller ngt vardagsrum. Var skall man hänga om söndagarna liksom?! Jo i mysrummet som innehåller en öppen spis och två stolar, å kanske en dator med serier :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar