onsdag 2 maj 2012

dagen so far

Jag har klippt mig lite hos lokala frissan. Hon fick lurat på mig en en volymtång, som jag nu inte skall klara mig utan. Bara jag börjar använda den först :)
Jag tycker inte mitt hår är sådär rödbrunt, kanske jag alltid bara ser det i dåligt ljus?!?
Var tvungen att klämma in förr klippbilden å, tyckt först att det var ju precis samma sak. Men nog är det ju lite längre denna gång, och ingen pannlugg. Jag spaaar ju så jag haaar till en svans i sommar :)
I dag hade vi 2 förskoleelever på besök, de var så söta och små. Man märker nu hur mycket årets ettor växt sen hösten. Jag önskar mig en egen klass till nästa läsår som maj-present, tack!!!

Nu skall jag ladda inför kvällens tur. Lovade bort mig på länk med Pipsa så det är väl bara att ge sig iväg då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar