lördag 5 maj 2012

Bring it on!!!

Om exakt en vecka börjar det lida mot sitt slut. Men före det Oh Boy vi skall ha FEELISPISTOLERNA i taket i dagarna två!!! 4 matcher på hartis. Woohoooopidootjohej!
Nu sitter jag här med böjt hår, låter lacket torka, funderar om jag skall ta extra strumpbyxor i väskan, vilka skor å bloggar. Skall på bloggmiddag ikväll och träffa en massa okända typer. Lite nervös får man väl vara, men hoppas på det bästa å trevligaste!

Och imorgon är jag en äkta blogg-nörtti som bloggar bilder på vem som var där, länkar till typer och beskriver vad jag ätit. Och det får ni leva med! :)

Ha d gott!

3 kommentarer:

  1. Vad fick ni betala? Tycker det ryktas om hutlösa priser.

    SvaraRadera
  2. Hahha, det var roligt att ses igår! Jag väntar på vår skumppakväll redan!

    SvaraRadera
  3. I begynnelsens tid då vi beställde biljetterna sålde de endast biljettpaket där det ingick 4 matcher och man var garanterad 1 Finlands match hade man tur kunde man få 2.
    Paketet kostade 270€!

    Då vi såg på biljetterna en och en kunde vi konstatera att Finlandsmatchen kostade 170€ och de andra 70€.
    Liten höjning från förra hemmaVM då vi betalade 120€ för tre matcher, sjukt!


    Jo Marica, I can´t wait! Vi gör alldeles för lite trevliga saker. Måste bli bättre!! :)

    SvaraRadera