fredag 20 april 2012

perjantai

Nu är det fredag.
Kom nyss hem från ett möte där det pratades massor över huvudet på mig.
Är ju som sagt inte riktigt huippu på den tekniska biten.
Å nu har vi nya servrar, domän, blablabla i 2h till å nån robot med 24 kassetter som byter sig själv (de allra ivrigaste tyckte den var så häftigt så vi borde sitta å titta på då den jobbar å dricka vin, jag fatta knappt vad den var bra för)....äääh ni fattar kanske min problematik här?!?
Jag borde verkligen rycka upp rumpan ur soffan.
Prova lite simning, kanske gång?
Ännu igår tänkte jag inte få nertryckt kopplingen för benen bara skakar så fort jag skall använda nå kraft.
Går som en stelbensopererad mommo.
Det är helt hysteriskt löjligt!
Jag har varit limin i mina dagar. Men detta är så fjantigt så jag har aldrig varit med om nåt liknande!! Och en hel vecka liksom, COME ON give me back my legs!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar