söndag 22 april 2012

nallet

I dag har jag ätit nallegröt med nalleblåbär. Mmmm! Sett True Blood och har inte riktigt bestämt mig än, hur många avsnitt va man tvungen att se före den blev bra?!? Och så har jag stickat å stickat så nu är den äntligen färdig, evighetsprojektet sjalen. Tror inte den kommer att bli SÅ mycket använd, den såg inte alls ut som på bilden och mönstret efter att jag var klar med den, konstigt nog :)  Har halva på uttänjning nu så skall vi se vad det blir till sen...
Skall snart på löpskola. Har svårt att motivera mig, trots att jag kunde stiga upp vanligt ur sängen i morse och kan gå i trappor idag praise the lord! Hur länge va d meningen d sku ta innan det blir roligt?! Och jag orkar hänga med de andra och inte alltid behöver va sist?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar