onsdag 18 april 2012

Idag

Har jag bara stickat på mitt evighetsprojekt. Ser snart ljuset i tunneln, det tar sig. Vill bara ha det klart så jag får börja med något nytt! Men det går så långsamt nu på slutet. Kan ha något att göra med att vi maratonser NCIS samtidigt. Inne på 5e säsongen nu.
Och så tänjer jag mina vader som inte slutar skaka. This is getting on my nerves!!!
Och här står min cykel. Inte ens ett år gammal. Så går det då man bor med en montör som aldrig orkar eller vill reparera på hemmaplan. Nu har jag ingen ringklocka, ingen fungerande handbroms och obviously ett trasigt framhjul (som för övrigt är på reparation i Palvis..). Inte för att det lockar med en tur då man ser ut genom fönstret på winterwonderland...

I morgon är det torsdag, sen ser jag inte min sambo förrän söndag kväll. I bland känns det här med att ha flyttat hem inte så belönande som det borde vara.
Måste fylla helgen med andra planer. But what what what to do?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar