måndag 9 april 2012

från barndomshemmet

 På fredagkväll var det månljust å stjärnklart, jag beundrade himlen och njöt av ångan och värmen. -15 då vi badade, det var en konstrast och jag konstaterade att det är nog ändå skönare att bada höst å vinter än sommar då det ändå är varmt...
 På lördag var det världens finaste väder och sambon eldade till ett morgonbad åt mig. Här är också finbilen för er som  inte sett den. Snöat hade det gjort som den förbarmelige natten till fredagen.

Jag skrynklade mig i 3h till på lördag. Jag tror att jag varit ett vattendjur i mitt tidigare liv, det är ju så otroligt skönt så man kunde dö lite av glädje för mindre!

Sen var det matorgie och fest på kvällen. Och njutning i 2 dagar. Nu är snart helgen till ända och det är dags att leta fram kalendern och planeringen igen.
Och så kommer jag inte på fler ursäkter nu för att inte ta mig ut i solskenet i kväll, blir väl nog till att kasta om lite kläder och ge sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar