söndag 1 april 2012

Det tröstlösa arbetet


 Alltså vi snackar smutsig bil här, riktigt snuskigt smutsig var den efter detta rapa-väder, körande till villan, till jobbet å allt mellan himmel å jord. Tilläggas bör väl att jag aldrig hann tvätta den ordentligt i höstas heller...

Det blev ju lite bättre, för stunden och blänket förirrar. Den är alldeles skrovlig å svart å prickig om man granskar den noga och jag fick det inte väck hur jag än putsade. Med naglarna gick det, men come on vem naglar en hel bil liksom?!?!?
Jag tänker trotsa föreskrifterna och köra den genom en biltvätt till sommaren. Bara för att jag inte vill ha den som ett enda stort skroppligt sandberg! Skit i simonitsen, nån kanske vill lägga ny till mig sen bara jag blinkar med ögonen lite :)

Min telefonkamera har serious problem med ljusa dagar då man skall fota, det ser ut som välkommen till ljuset i slutet av tunneln alltihop.

2 kommentarer:

  1. Ett litet tips: För hem den till din käre far, så fixar han saken.

    SvaraRadera
  2. Kanske nästa gång. va å husera själv där idag så visst int riktigt va ja sku ta i händerna :)

    SvaraRadera