måndag 2 april 2012

Dagsplock.

Nån har pissat vädergudarna i ögat igen. Kommunen hade inte behagat ploga nästan nån väg eller gård åt mig i morse. Jag har promenixat å pratat med fina vänner idag. Gått till butiken. Det ni ;) Förseglat 3 kuvert som skall postas söderut.
Kryper ner i soffan och letar fram evighetsprojektet mitt. Borde hitta en ny serie att följa. True Blood eller vilken föreslog ni?
Tycker min sambo och jag borde hitta ett annat konversationsforum än God morgon, God natt och dorvar om natten för att få an ti slut snark. Jag borde hitta en kreativ hobby som håller hjärnkontoret i gång OCH som jag är någotsånär bra på. Annars far tålamodet.

Men snart är det påsk; pyssel, badtunna, fina vänner, god mat, sovmorgnar, förhoppningsvis sol å glada dagar!

2 kommentarer:

  1. True Blood kan ja rekommender:) An e heilt sjuk i början (vi fundera typ 10 första avsnitten hur serien kan va såde populär) men sedan bleiv an super!

    SvaraRadera