tisdag 17 april 2012

dagens

Jag blir trött på paddan å nya blogspot som inte synkar utan trycker ihop min text utan nya rader och mellanrum!

Idag var vi och såg Hundarnas Kalevala från jobbet. Jag tycker fortfarande ni skall boka  (tfn nr längst ner till vänster) om ni inte sett den! Den har en häftig capoeira-eld show!
Sen har vi skrattat så tårarna sprutat, sytt å researchat med kollegiet. Jag kan inte lova en bild sen i maj, but I´ll try my best!
Nu skall jag slarva ihop ett finskaprov och sen hem å byta till cykelkläder. Ingen länk ännu idag pga mina dumma ben :( Iof vad är nu skillnaden då min cykel har bromsen liggande på hela tiden är det minst lika tungt att trampa, dock inte samma tryckande tyngdeffekt kanske :)
Jaja, det var väl dagens rapport det.

3 kommentarer:

  1. hur ere imåron tå? kan du spring tå? isf sko vi konn far på kvällskvisten, typ 19.30.

    SvaraRadera
  2. Ja kan alltid pröv. Gick it så bra ida tå vi va å gick i trappona vi hoppbackan,men e je jo en ny da imorgon. Kommer do ti vörå?

    SvaraRadera
  3. vi kan ju höras na ikväll! ja kan säkert kom ti city isf.

    SvaraRadera