söndag 1 april 2012

Åldringen

Alltså nu har de ändrat utséende här. Och jag känner mig som en såndär gammal hund som är lite tröginlärd med det här sittandet. Men det kommer väl efter hand...

Jag undrar om ålderdomen håller på ta mig, igår vaknade jag för kl.8 trots att det var lördag och idag är jag vaken långt före kl.9 trots att det är söndag. Jag tycks ha tappat all förmåga att bara kika på klockan och sen somna om. This is so not me!
Kanske det går om till nästa veckoslut?!?
Eller är det solstrålarna som gör det?!?
Eller det faktum att jag i går lördagkväll va så trött att hjärnan stängdes av redan där 21.30-tiden?!?

Nåja, lite trevligt är det. Jag ser en möjlighet att grädda crossanter till frukost,äta å se på Vampyrer och sen först fara och tvätta bilen och klockan kommer inte ens att vara 11 innan jag är ute och skvättar runt mig. Amazing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar