onsdag 28 mars 2012

reklam

Jag tänkte passa på att göra lite smygreklam för Dermosils fasta puder.
Jag har länge kört MK-produkter som min syster är återförsäljare av men man har inte alltid så många pengar extra i börsen. Så detta för 12,90 var superbt!

Detta puder har fungerat fantastiskt bra, för mig alltså. Dessutom har den en übreschön dosa som är lite sammetsaktig och jätteskön att pillra på :)

Man kan se en bättre bild på deras hemsida här.














Ikväll skall jag reklamera iväg på den sista tantgympan för terminen. Sen håller vi oss fit for fight på egen hand tills höstens kurser börjar på nytt, eller hur?!? Känner att jag slarvar lite vääääl mkt med motionerande de sista, öööh, eeeh...typ månaden :D och varit lite överduktig att äta ikapp allt socker igen.
På söndag igen, godis/bullastopp å på med träningskläderna!!!

5 kommentarer:

  1. jag har samma, det är faktiskt riktigt bra. Jag gillar det!

    SvaraRadera
  2. Otroligt nog är det inte alltid priset som levererar kvalitén :)

    SvaraRadera
  3. ja använder ALLT smink från Dermosil.. helt amazing, å ganska billigt :)

    SvaraRadera
  4. förresten, har du testat deras mascara som förlänger, den är fantastisk. Tips tips.

    SvaraRadera
  5. Tack tack! Får beställa den till sommaren då.

    SvaraRadera