tisdag 13 mars 2012

hus-frågan

Även om jag inte lyckats tidigare i mina böner om hjälp eller inviter att spela så skickar jag än en gång ut en fråga på det världsligt vida nätet:

Är det någon som har en mommo eller faffa som pantar på ett alldeles ljuvligt gammalt trähus, gärna nära skog å mark, som skulle bli så lättad och glad av att hyra ut det eller sälja det till 2 små stackars myror?!? Kan ni snälla kontakta mig eller min sambo!! Vi beaktar det mesta, men är ganska kritiska om det kommer till köp. Huset skall helst ligga inom ramen för Vörå kommun...


Hälsningar från de som håller på gå över varandra i en äcklig lägenhet på landet.

Och om man vill hjälpa oss, har en blogg som ngn pinne läser, får man distribuera ut min fråga och begäran. Vi har en lite mer seriös annons också ute på nätet....

---
Jag sköter lite sekreteraruppdrag så länge, söker renoveringsbidrag till lokalen, rättar en verksamhetsberättelse anno 2011 och skriver en verksamhetsplan anno 2012, så hörs vi sen. OK?!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar