torsdag 22 mars 2012

Dagens roliga!

Förutom att snusa på en liten sovande bäbis förstås; trodde jag var in i dimman på riktigt då jag kom ut från tandläkaren idag och gick dit jag parkerat bilen. "vah, körde jag hit polle idag?!?" den står ju där jag parkerade...Det tog seriöst flera sekunder innan jag fick det på radin å hjärnan kom ikapp synen. ( polle e altså kodnamn för min gamla bil päälon, ingen häst SÅ borta va ja int!). Men se safiren den stod ju där bakom, bredvid. Det var en sån lustig syn att se mina två bilar stå där sida vid sida. Borde ha fotat, men va int helt med...mina två ädelstenar :)

Nu ska jag sova, skall på utbildande kurs fre- till och bo på hotell :) Har ägnat halva kvällen åt att pröva outfits så jag skall smälta in i stadsmiljön igen. Nånej, jag har mest tyckt synd om mig, dräglat åt vampyrer å skrattat åt mina favoriter i NCIS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar