torsdag 22 mars 2012

Chocken.

Jag skulle och lappa ett hål. Det slutade med att de lappade ett hål OCH drog ut en visdomstand. Jag höll på att rinna ur stolen så mkt svettades jag. Var alldeles skakig i benen då jag steg upp, jag gillar verkligen inte att gå till trutinspektorn. Nu sitter jag här med en vansinnig huvud- och käkvärk.

Det var 5e tanden som rök för mig, 4 vanliga och 1 vis...jag är verkligen liten i truten :)
Nu sitter jag här och väntar på att Opeln ska leka glassbil, men den är på vintersemester så den är lite trögstartad...

4 kommentarer:

  1. Hujedamej vilket lurendrejeri, gå in till tandläkaren för att lappa en tand och komma ut därifrån med färre tänder.
    Min tandläkare tittade nog lite konstigt på mig när jag informerade honom om att jag hellre föder barn än drar ut visdomständer! ;)

    Lider med dig. H. A:s syster 1

    SvaraRadera
  2. Sist jag var tvungen att far till tandläkaren när en visdomstand sprack meddelade jag när jag kom in genom dörren "Drar ni ut den så går jag hem!" ;) Men så hade d eju redan tagit den "permanenta" tanden som suttit på samma ställe! :D

    SvaraRadera
  3. Alltså d e helt sanslöst sjukt att d kan va så jobbigt med tandläkaren å man e snart 30 år...låter ju tröstande a-syster 1, jag tänkte faktiskt idag då jag låg där att om nu dethär är så här jobbigt, HUR skall man nån gång överleva ett barnafödande?!? :)

    SvaraRadera
  4. Kan lova dig att barnafödande är "a piece of cake" i jämförelse!

    SvaraRadera