onsdag 22 februari 2012

eftermiddagen

Garn: jag återupptog kottproduktionen i brist på annan sysselsättnign i finkon. Försökte mig på ett sockpar men det var nog kanske första och sista på länge. Den hälen den var nog i en egen särskild kategori den! Så det blir väl nåt vantpar till före våren är här...

Mascara: Varje morgon konstaterar jag att f*n jag behöver nytt, det är slut och torkat i kanterna. Sen 2min senare då jag borstat tänderna har jag glömt det...slog på stort idag och böt från black till brown-black. Omväxling förnöjer...

Helmigröt: Så fort sambon är borta måste jag tillreda delikatesser som annars är förbjudet på menyn. Ett litet tips dock om ngn får för sig att pröva denna goda ting; Stå inte och smek paddan å läs en massa bloggar samtidigt som du häller alla gryn dit. För de 12sek det tar för dig att läsa meningen färdigt på, så har grynen klumpat i hop sig till ett jätte-massivt gryn...

Nu laddar jag för tantgympan, detta väder inbjöd ju inte direkt till ngn tur före. Alltså snöyra i plusgrader. Finns det ngt mer irriterande?!? Fryser fast överallt och bildar fina små isklumpar å -hinnor. Morr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar