måndag 2 januari 2012

akta er!

Håll koll på var ni sätter fötterna gott folk. Det är helt sjukt halt ute under all nysnö som gömmer det. Vi var på kvällspromenad och tänkte halka flera gånger, tror det var därför min maxpuls var så hög under kvällens pinnpromenix :)

Första dagen gick ju bra med godisstrejkandet, jag har bara ätit eeeh 1 geishagodis och druckit 1 glas med sockerfylld julmust. Och ätit mina favoriter smörvänd sparris till lunch och nu dricker jag smoothie och knaprar surskorpor. Dag 3 brukar vara den då jag mår som värst....vi inväntar med spänning.

Det är lite tråkigt med all den här ledigheten då sambon jobbar, enda positiva är att jag till lunch får göra godsaker som jag själv gillar och slipper pasta-korv-maletkötthjulet. Jag kan inte ens kolla VD längre för han är lika hooked up som mig och jag måste vänta måååånga låååånga timmar tills han kommit ur jobbet, ätit, duschar före vi kan maratonse igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar