söndag 4 december 2011

klick klick

Och så hade vi klickat hem ett par böcker att läsa på jullovet.
Efter tips av polisen beställde jag 2 böcker författade av nån Kepler jag aldrig hört talas om.
En julklapp till sambon. Fast vi inte skulle köpa ngt åt varandra i år har jag redan lyckats klicka hem 2 saker åt honom från nätet, allt är så mkt lättare då man inte har pressen på att man måste hitta och måste leverera utan då man inte borde eller inte får köpa finns massor!
Och så en bok jag har höga förväntningar på, skrattmusklerna och min sjuka humor skall få sig goda skratt och samtycken under lovet.

Sen skall jag sticka och producera moror under lovet också eftersom det kan börja komma ett som annat där kring nyåret :)

3 kommentarer:

  1. Har läst två av Keplers böcker och de är från den bättre ändan i deckargenren.

    SvaraRadera
  2. he roliga e att "Lars Kepler" int finns på riktigt. "Han" e egentligen ett gift par som skriver deckarböcker ilag:) men ha it läst nain så kan it säg om dem e bra elo itt...

    SvaraRadera
  3. Låter asbra! Jag väntar med spänning på min leverans och lite ledig tid.

    SvaraRadera