söndag 11 december 2011

festligheterna


Vi var på traktorfest i fredags då. Åt utomordentligt god mat, drack för mycket vin och jag snackade långa stunder med chefen. Kunde sen konstatera att A har väldigt få hemligheter om sitt privatliv för chefen eller så är han bara utomordentligt smart och en bra människokännare. Jag vågar inte fråga vilket.
Jag fick en julklapp också :D Det var en enorm pepparkaksform som hette Du och jag. Å Pipsa den har inget med vår bänk att göra ;p

På lördag skakade vi iväg på dop. Jag trodde jag skulle dö och stod på darriga ben bredvid prästen och min sambo.
Vår faddertjej var superduktig och vi erhöll ett fint brev. Sen pajade vi i kapp på henne och jag tror mig ha fått en rival här i livet. Sambon försvann och skötte och vaggade och pajade hur länge som helst och svamlade bara om vackra ögon då vi for hem :)

Nu är det söndagsfeelis här. Skall elda i kapp lite adventsljus, dricka glögg, baka 2 julstjärnor och sticka sönder fingrarna. Imorgon får jag lite sovmorgon, hurra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar