torsdag 29 december 2011

dagens inköp

Kan ju dessvärre inte säga att allt var på rea, men en del.
Dessa stor-fantasi-i-färg-valet basplaggen från GT var inte på rea. Men sådana man alltid behöver, långtopp, halvärmad å långärmad.

Löptights med fodring, varit i skriande behov länge men inte hittat och inte iddes köpa. Hittade det enda paret i affären och förstås var de INTE på rea. Var och kikade på dem och nava 2 omvarv innan jag bestämde mig nu eller aldrig.....Fick ett halleluja-moment då jag kom till kassa och skulle betala och biträdet sa ett ögonblick måste gå och kolla för dessa borde vara på rea...hann prisa både det ena och det andra och tacka min lyckliga stjärna före hon kom tillbaks och meddelade att nej, trots att tillhörande jacka å tröja var på rea var byxorna ej. Krokodiltårar och STORT hål i börsen. Men banne mig jag hoppas de ger lika stort hål på vågen efter nyår!!!
10€ flanellpyjamas från Cittare, inte helt fel. Crap kvalitet men vad gör det för en tia?!? Inviger dem redan ikväll då vi kolla vampyrer på löpande band och tömma glögglagret inom kort :D

OCH så fick tomtefar sin fru till sist, på -50% så nu är det kärlek i vårt vardagsrum igen :)

2 kommentarer:

  1. Brukar motionera i ett par gamla vindtygsbyxor, för det är heller ingen som bryr sig vad man har på sig. För det mesta sker motionerandet i mörker såhär års i alla fall. Å så behöver jag inte harmas om jag inte kommer mig ut heller:)

    SvaraRadera
  2. Funkar säkert bra också. Men jag är en lat människa som behöver motivering för att komma mig ut, och om sanningen skall fram så har ju nog riktiga träningskläder och utrustning ett syfte också som underlättar för din kroppshydda :)

    SvaraRadera