torsdag 1 december 2011

dagen och kvällen



Vi ööövar och vi ööövar till julfesten, teatrar x2, lucia, jultablå, sånger blablabla.
Det blir nog bättre och bättre hela tiden men man har alltid dendär lilla panikkänslan fram till själva festen, att ngt liksom skall skita sig, att folk inte gillar det eller att det taaar föööör läääänge.

Idag blåser det utav helvete. Vi bestämde att skjuta upp promenixen till imorgon :D
Idag ringde jag många samtal och fick luren slängd i örat (inte bokstavligen utan som i det bildliga uttrycket) i begynnelsen av samtalet, det fick mig att fundera lite över samarbetet mellan parterna...

Ikväll har min sambo stekt plättar och de blev ytterst väldigt jättegoda!
Idag fick jag en mössa av min mor. Jag börjar bli beklädd inför vintern :)
Nu skall jag värma mig med glögg! och kanske sticka lite. Skall bli skönt med veckoslut imorgon, och dessutom blir det långhelg. Jepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar