torsdag 3 november 2011

höst-fix!

Hösten känns aningen mörk och tung och dyster för tillfället. Igår piffade jag upp det med 3 tidsbeställningar de kommande 3 veckorna.
1. Ansiktsbehandling hos Rita Hede.
2. Linskontroll hos Harju.
3. Frissabesök hos Carola.

Nr.1 för att det är sådant man unnar sig allt för sällan och vi har en bra typ här i granngården som donar med sådant, (way better than vasa day spa!!!). Ja och för att jag ser ut som en hormonstinn tonåring i fejset.
Nr.2 är snarare ett resultat av att jag inte såg ett skvatt av trafikmärkena i tisdags då jag körde hem från Vasa och det skrämde mig så till den grad att jag tyckte det var dags att gå på linskontroll efter si så där en 3-årig paus...
Nr.3 dags att klippa till en kaufs lagom till lillajul. Sen pina ngn att färga det efteråt :D

2 kommentarer: