måndag 24 oktober 2011

shoppingen!

Det blev inte mycket shopping på vår resa (den skall jag nämligen sköta i Hesa i helgen).
Men alla och envar gick med poncho, det blåste kallt och regnade första dagen och jag bestämde mig att jag måste ha! Inhandlade den sista dagen på resan :)

En av mina favoritfigurer följde med mig hem från Disney-affären i Köpenhamn. (Space-)Toker (han ser inte så galen ut i mina böcker och på film!) har joinat Puh från Disney-affären i London. Nu måste jag bara fundera ut vilket land och vilken stads Disney-affär jag skall kidnappa Simba från så är min trio komplett!

På tal om shopping så MÅSTE vi få vårt nya inhandlade nät att fungera ASAP!! Jag har suttit i typ tre å en halv evighet medan jag väntat på att Saunalajti skall få ut mina bilder på bloggen. Trögt eller trögt?!!?!!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar