måndag 31 oktober 2011

pikar och förälskelser

Vi skyndade till Vasa stad idag efter att ha tok-kört hem från respektive jobb. Han körde, jag åt mellanmål (i min bil! Man får egentligen INTE äta där!!!)

I Citymarket grottan:
A: Tur jag kör så liten bil, den är så smidig och ryms överallt.
T: Mmm! (nöjd å glad)

På prisma parkeringen:
A: Tur det är så liten bil, går ju att köra den överallt.
T. Mmh. (varför påpeka litenheten hela tiden)

I bilen efter att ha funderat lite:
A: ....
T:...vi kan lämna den diskussionen nu. Jag vet varför du pikar om min lilla lättmanövrerade bil hela tiden! Vad har du gjort på jobbet idag?!?


Vi var till Pentik också och handlade upp ett presentkort. Jag blev förälskad i diverse möbler å ljuslyktor, skåp, skålar, bord, hyllor ååååh herre min skapare vad mkt fint där fanns!! Snälla låt mig vinna på lotto tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar