tisdag 11 oktober 2011

Idag var jag på en trög tur, i tattarväder. Det betyder på lappländska att det regnar och skiner sol samtidigt.
Det osar vitlök ur mina porer. Jag svarvade ihop en egen guacamole idag. Det blev riktigt bra! För mycket vitlök och för mycket lime. Men säkert mycket hälsosammare än det man köper färdigt på burk!

Jag hoppas verkligen de kommer och byter fönster som lovat här i huset SNART. Jag håller på irriterar ihjäl mig på kylan här! Man kan inte sitta och njuta av ngt, inte läsa blogga, inte äta, inte ligga och läsa, inte se på tv, inte pyssla med fan vad som helst. För det är alltid en massa kroppsdelar som närmar sig fryspunkten som man måste beklä eller gnugga eller hälla varmt vatten på och jag blir så ARG då man betalar dyra jävla pengar i hyra och bor i ett råtthål!!!

Nu skall jag klicka hem lite julklappar för att bli på bättre humör. Så hålls ju fingrarna i gång och varma iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar