tisdag 20 september 2011

helt hypotetiskt

Såhär helt hypotetiskt;
Om ni nu skulle få för er att vara mina skitdyra och ganska oanvända, alltså i princip nya sportskor, som hastigt tvingats på en flytt ut på landet.
Var fan skulle ni ha gömt er??!?

Jag är i desperat behov av er så snälla kom tillbaks!!
Men inget ont som inte har ngt gott med sig; jag hittade mina borttappade skor från högstadietiden, jag hittade vårt borttappade USB-minne och jag hittade mina träningsbyxor (var orolig där ett tag att de skulle ha gjort en kupp med skorna och försvunnit från fink-ytan).

Detta är helt otroligt jobbigt, jag har inför morgondagen tvingats plocka ihop 3 outfits som är relaterade till kroppsövningar, gymnastik eller motion.
Where did it go wrong in my life?!?
Jag har inte ens hunnit börja fundera på outfiten för skolfotograferingen......!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Det är lugnt, Titti:) Ingen bryr sig vad läraren har på sig på fotot, barnen kollar bara på sig själva och möjligen på kompisarna.

    SvaraRadera
  2. Nå mina gympaskor had ja nåo tänkt ha på me på gympan, på skolfoto had ja arbetskorna. Å fösöka göm dem under stolen ;)

    SvaraRadera