lördag 17 september 2011

5 pajer är fler än 4 kakor





Igår. Vi brände ett par hundringar då vi handla till kvällens fest. Sen belönade vi oss med ett glas rött å dippi me tillbehör; grönt till mig å oljegult till A.

Idag. 4 kakor, 5 pajer och 6 brända crossianter senare överväger jag allvarligt att skita i hela bröllopsgrejen sen då det blir aktuellt. Detta är dyrt och jobbigt, men lite roligt nog på samma gång :) Hoppas det är värt det i slutändan sen :)
Sen hoppas jag att nån har funderat ut lite underhållning och program till ikväll för vi hinner inte. Måste bära tusenelva bord å hacka å skära å städa lokalskapet å fixa sångblad.

Heippa på er, trevlig lördag. Jag tänker i af ha ;)

3 kommentarer:

  1. Vart försvann pajerna? Eller var det nattmaten jag missade?! :) // präriebruden
    Ps. Tack för en bra fest! :)

    SvaraRadera
  2. Försenad förlovningsfest :)

    Du missa no nattmaten isf för alla utom 1 paj gick åt sig.

    SvaraRadera