onsdag 3 augusti 2011

tänk

Först på plats på morgonen. Jag som är så morgonpigg, det tycker vår gårdskvinna :D

Det är ganska skönt, man får sitta i lugn och ro och jobba lite (eh, blogga mena ja..) och fundera över allt som jag skall ha gjort idag så jag inte behöver sitta fler dagar på jobb. Sen kommer de andra damerna, vi pratar, dricker kaffe, pratar, planerar, pratar, skriver lite, pratar, funderar, planerar tokiga saker å pratar. Å vips e klockan 16 å hela halva listan e kvar.
Ni kan ju förstå då vi har 6 skrivbord på ett utrymme av typ 5x2m?!? (jag är värdelös på att uppskatta) de är belamrade med datorer, kopieringsmaskin, printer, lamineringsmaskiner osv så man är som aldrig nån annan stans. Så då vi alla 6 är här kan det bli ganska högljudda diskussioner :)

Nu ett info-blad pronto, efter fejjan! :D

2 kommentarer:

  1. Har ni börjat jobba redan, eller har du fått snurren i värmen?

    SvaraRadera
  2. Vi började hela kollegiet jobba i måndags. Jag har dock tagit ledigt torsdag, fredag denna vecka å måndag nästa vecka. För att låta tankar å planer gro lite innan vi printar dem.

    Eller egentligen för att shoppa, träffa människor å fixa naglarna :D

    SvaraRadera