söndag 21 augusti 2011

roligt!

Jag var på min kära vän A´s möhippa igår. Det var en lugn och trevlig hippa men gudomligt god mat, roliga saker och allt annat som ingår.

Vi åt på Faros och jag dör lite då jag tittar på bilden, alltså den salladen va så god så god så god! Åt en trattkantarellsoppa till förrätt som bara slank ner.
The bride to be var så duktig och orkade hålla igång hela natten trots lite skador. Vi avslutade kvällen på Ollis, och det var en Olliskväll när de är som bäst. Superb musik, svettigt och passligt trångt på dansgolvet och sköön feelis. Vi dansade hela natten lång och tog sen en pikataxi hem till byn.

Idag har det vari släktträff i Kronoby. Jag mådde som en princessa i morse men var helt sjukt trött hela dagen! Där åt vi massor av god saker igen och nu sitter man här som ett annat gasmonster som snart exploderar.
Var via svärmor å plockade lite krusbär, alla de röda kommer att slinka ner i min mage ikväll så fort jag slutat jobba och bänkar mig i soffan men NCIS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar