måndag 1 augusti 2011

3

Vi har nu varit tillsammans i 3 år, jag och sötörat A. Det känns som om tiden har gått fort och vi egentligen just har börjat. En pojkvän var det sista jag förväntade/ville hitta före jag skulle flytta ner till storstaden, lämna allt skit bakom mig och börja om från början. Men ödet ville annat så på Vörådagarna 2008 sprang jag på honom på dansgolvet och vi dansade tills de stängde Norrvalla :)
Vi hann va på 1 dejt å pick-nick med F&M och sen var det klappat och klart och mina många och låååånga år som singel var över! Och jag slapp aldrig att bli fri från Österbotten och allt, istället blev det många timmar i tåget och alldeles för få på armen i 2½ år.

Jag gav min älskade sambo ett armband (klicka på länken!) som duktiga Scalea (klicka igen!) har gjort.
Och om 4 veckor har vi 1-årig förlovningsdag, hoppas den blir bättre än vår 1-års dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar