måndag 25 juli 2011

mardrömmar

Jag drömde en riktigt ordentlig mardröm i natt, den var helt sjuk!
Jag tror det var en efterreaktion på Norge och deckarna jag slukat i sommar. Jag vaknade helt panik mitt i natten och fattade inte hur sånt kunde hända. Hur kunde människor jag känner vara så galna, för jo där var MASSOR av vänner å bekanta med...
Sen började jag oroa mig för att vår granne sku klättra upp och komma in genom öppna balkongdörren och göra dumma saker, eller att han skulle skicka nån att utföra dåden.

Resultatet blev att stänga och låsa allt och vakna i ett varmt bastuhelvete i morse. Dessa nattliga räder är så roliga...

Idag har jag hittat en lägenhet, under alla väskor, alla smutsiga kläder å skor, smutsig disk, matrester från 1månad tillbaks, under all sand å alla äckliga djur och dammråttor med tillhörande saker finns nu en sunkig lägenhet med både golv å väggar. Jag har tvättat, tvättat, vikt in kläder, packat upp väskor, dammat mattor, dammsugat, svettats osv. Nu skall jag åka och tanka bilen och se om de har nå fint tarjous på H-H. Detta med att bo på landet är ju så hemskt spännande att jag håller på gå upp i limningarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar