lördag 30 juli 2011

igår och idag

Igår:
Inte så bra dag från början men helt fin på kvällen. Kärleken å jag for till Strampen å åt samt drack ett glas vin, fick sällskap av K&T sen. For hem tidigt, tände ett doftljus, han såg på film och jag somnade på soffan :)
Hade tagit ett foto jag skulle ladda upp men det blev dåligt och jag insåg att jag måste gå på sträng diet 2v till nästa bröllop för att ens ha en chans att åla mig i den rosa siden-kreationen..

Idag:
Sovmorgon, frukost på balkongen. Vi kollar på svettiga å trampande Botniacyklister, stryker skjortor å klänningar å lackar naglar (eller egentligen är det bara jag som gör det).
Ikväll skall vi på bröllop och det är alltid skoj!


Jag har ett hopp om att få fotat oss före vi åker så ni får se, men jag tvivlar. Vi brukar aldrig hinna med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar