måndag 4 juli 2011

bildlöst!

Ni får nu i dessa semestertider leva med att det är bildlöst här, trackar er i vinter sen då jag har tillgång till egen dator och det är mörkt och kallt ute.

Vi lever och njuter och mår bra på villan. Håller oss undan galna måsar som vaktar sina avkommor, äter grillat som smälter i munnen, badar bastu och försöker catcha solen mellan alla moln och tvättar oss i isande kallt vatten eftersom solen inte gjort sitt jobb ännu.
Ja och så jobbar jag ju nattskift denna vecka, jeij!

Vi har 2 veckor semester på kommande och har bara 2 saker inplanerade, jag känner den berömda stressen komma krypande. Ni vet man måste ju hinna med så mycket och göra så mycket då man har semester så man har ngt att berätta om sen. Huh!
Egentligen är det skönt att för en gångs skull kunna ta dagen som den kommer. Men i ärlighetens namn så måste jag ju nog meddela att jag sku gärna ha liiiite fler roliga träffar å aktiviteter inplanerat så det inte bara rinner iväg sen.... :)

3 kommentarer:

  1. strampen med systeryster å grillkväll på prärien inbokas NU!

    SvaraRadera
  2. och cykeltur till hällnäs för vindrickning ska ni ju på, vi kan faktiskt ta det ganska snart. och är ni lediga och vi lediga så behöver det ju inte vara en helj.

    SvaraRadera
  3. jag har nu varit social å mailat er båda datum osv så var god läs, begrunda, svara å boka :)

    SvaraRadera