tisdag 26 juli 2011

att behandla olika

Vi har ett litet växtcenter på vår balkong, och det växer faktiskt saker på det!!!
Förr när vi har stuckit till villan har jag pinat våra grannar att springa här och vattna, nu har jag lite lejdon av en del av sakerna som växer där.
Så idag kommer jag att behandla dem olika, en del kommer att få vatten och näring, en del kommer jag helt enkelt inte att ödsla varesig droppor eller sekunder på. Para ihop rätt aktivitet med rätt bild!



Kolla första Blomman för dagen jag bongat sen jag fick dem 14.6!! Liite fin va?!? Och nej vi är inte hemma så ofta på dagarna :)

Och jag medger, den bilden som skulle föreställa vattenstrejken var tagen ur en dålig vinkel. Men tänker inte fota mer, nu sticker jag till villan. Kom och moikka om ni har vägarna förbi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar