fredag 1 juli 2011

Äntligen!

Jag har 2 dagar ledigt och skall sooooova, vila å slappa massor eftersom det verkar bli rusk-väder.
Det skall bli skönt efter endast 1 ledig dag i da hood sen skolavslutningen, sånt tär på en gammal ungdom!
Ja fast lite skall jag väl göra, servera på ett bröllop, packa en väska och förflytta mig till villan.

Det borde ha varit sista jobbdan för oss båda idag före semester å sol å ledighet. Jag har 6 nattskift kvar...men har faktiskt 2 hela lediga veckor med mitt hjärta :)

Vi har inte gjort så mkt de senaste dagarna trots min frånvaro, jobbat, njutit(jag)/lidit(A) av solen och värmen vid träsk/simstränder och geocachat. Ett hett tips är att lämna skogs-cacherna till vintern eller tidig vår! Jag trodde seriöst jag skulle bli GALEN av alla mygg å brömsar igår!!!

3 kommentarer:

  1. Njuut av lediga dagar! Jag har nu haft första veckan av fem och njuuter varje dag :)

    SvaraRadera
  2. Bromsar är det, brömsan har vi bara i Vörå:)

    SvaraRadera
  3. tack lia! Försöker göra max utan att stressa ;)

    jaja, petlisa, Det var mycket brOmsar i skogen denna årstid rekommenderas INTE!

    SvaraRadera